Helahel

MOHAMMAD

39 - Shia

اesfahan, Iran

Dec 9, 2018 07:18

I wrote in English and Italian
Ho scritto in italiano e inglese

Io sono un artista, scultore, e dipingo affreschi e pitture ad olio.Sto Cercando Un vero amore.Mi piacerebbe vivere Vicino Ad una donna gentile, onorabile e leale.Io Sono molto gentile e romantico.Sono Interessato Ai viaggi ed allo sport.Amogli animali.Studio Diversi libri per Capire la morale di Una donna.Credo che la lealtà, la gentilezza ed il RISPETTO Reciproco possono Creare il pieno Successo di un rapporto.Sono molto onesto e Flessibile Nella mia Relazione.

I am an artist , asculptor , and I work drawing fresco and oil painting . I am looking for atrue love . I am looking for a partner for my life . I like to make a living with a kind , honorable and loyal girl . I am very kind and romantic . I am interested in traveling and sports . I love animals . I study different books to underestand a woman's moral . I blieve loyal , kindness , honesty and mutual respect can make a success ful relationship . I am very honest and flexible in my relationships and I can marry with a girl from an other country and co'ordinate himself with new culture and travel to that country .

Mi piacerebbe vivere Accanto ad una donna per il resto della mia vita.Sono Flessibile Nella Scelta di Una moglie e non E Importante per me Che mia moglie SIA Più Anziana di me o di Che Abbia un figlio.Conosco la vicenda del presidente francese Makeron Che ètrentanovennee SUA moglie sessantaquattrenne, ma Sono una coppia felice e di pieno successo.La Differenza d'età non conta.conta

I like a woman for rest of my life . I am flexible to choose a wife and it is not important for me that my wife is older than me or if she has a child . because I know that france president makeron is 39 years old and his wife is 64 years old and they are success full and happy couple . so age different can't be preventive .